loading...
خدمات رایان
Clash of clans

به زودی تکمیل می شود


نقشه های جنگ (War Map)

نقشه های دفاعی (Farming Map)

نقشه های دومنظوره (Hybrid Map)

آموزشهای اقتصادی

آموزش های نظامی

آموزش های جنگ بین قبیله ای(War)

آموزش های متفرقه


هک بازی انلاین CLASH OF CLANS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانستنیهای کوتاه و جالب درباره مغز! 0 311 helen
سریع شدن نمایش منو و پنجره هاباترفند ساده! 0 229 helen
خوراکی هایی که نمی دانستیم خطرناکند! 0 515 helen
مصرف ‌آويشن در زنان باردار 0 218 helen
بیماری‌ آتلكتازی چیست؟(علل و علائم) 0 202 helen
سندروم متابولیک چیست؟ 0 183 hengame
استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید 0 194 hengame
داستان کوتاه «بی غیرت» 0 199 hengame
خواص روغن بادام تلخ‏ 0 193 hengame
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟! 0 176 hengame
آیا می دانید( سری سوم) 0 187 nazanin
چگونه به روز رسانی خودکار در آیفون را غیرفعال کنیم؟ 0 200 nazanin
داستان نابغه ساختن مادر ادیسون از فرزندش 0 170 nazanin
پای مرغ را جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه کنید 0 209 nazanin
آیا قند خون با سرطان ارتباط دارد؟ 0 171 nazanin
دانستنیهای عجیب اما واقعی !!! 0 187 aniaz
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 0 180 aniaz
این مواد را به ماست اضافه نکنید 0 169 aniaz
خواص داروئی گیاه بسفایج 0 162 aniaz
دورگه شدن صدا نشانه چیست؟ 0 174 aniaz
مهدی بازدید : 384 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

ویژگی هایی مثل وای فای ، بلوتوث ، USB  و … نیازمند یک رابط سخت افزاری است . این رابط سخت افزاری به صورت یک چیپ ست یا همون آی سی هست که کنار خودش هم یک سری قطعات الکترونیکی موجودن . اندازه این چیپ ها خیلی کوچیکه و روی مادربورد یا به صورت لحیم شده یا به صورت بورد ( همراه با کابل رابط یا فلت ) دیده میشن ....

بلوتوث لپ تاپ لنوو را چگونه فعال کنیم ؟

مهدی بازدید : 261 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه با همه گیر شدن ابزار های تکنولوژی دیگر کامپیوتر و لپ تاپ جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه اغلب ماست. در این مطلب روش هایی را به شما معرفی می کنیم تا با کمک آنها از لپ تاپ خود بهتر مراقبت کنید.

راز و رمز تمیزکردن لپ تاپ

محسن بازدید : 315 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

th

اینترنت بدون سیم بسیار شایع و محبوب شده است اما گاهی شما در جایی گیر می افتید که اینترنت سیمی وجود دارد و شما می خواهید از آن بدون استفاده از سیم، بهره ببرید برای مثال یک هتل با اینترنت اتصال از طریق سیم، و شما می خواهید با تبلت خود به اینترنت وصل شوید!

محسن بازدید : 387 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کاربرانی هستید که به تازگی از ویندوز 7 به ویندوز 8 مهاجرت کرده اید همچنین از شبکه های وایرلس استفاده کرده اید حتما با مشکل ایجاد شبکه Ad-Hoc برخورد کرده اید . در ویندوز 7 به راحتی و با چند کلیک میتوانستید یک شبکه Ad-Hoc ایجاد کنید و یا تنظیمات آن را تغییر دهید . در مقاله ای تحت عنوان انواع توپولوژی های Wireless و ایجاد یک شبکه Ad hoc در ویندوز Seven به خوبی به معرفی این شبکه پرداخته شده و آموزش راه اندازی آن در ویندوز سون ارائه شده. اما متاسفانه ماکروسافت در سیستم عامل جدید خود یعنی ویندوز 8 کمی پیاده سازی آن را متفاوت تر کرده . در این مطلب تصمیم داریم روش ایجاد شبکه Ad-Hoc را در ویندوز 8 آموزش دهیم پس با ما همراه باشید ...

محسن بازدید : 205 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

670px-Make-a-Laptop-Cooling-Pad-Intro

گرم شدن بیش‌ از حد لپ‌تاپ‌ها در اثر استفاده مداوم یا انجام کارهای گرافیکی، یکی از عواملی خواهد بود که ممکن است شما را درباره وضعیت جسمانی لپ‌تاپ تان نگران نماید. اگر شما از برنامه‌های گرافیکی برروی لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید یا به انجام جدیدترین بازی‌های روز گرافیکی مشغول می‌شوید، نیاز به یک خنک کننده لپ‌تاپ دارید. با رعایت نکات زیر، شما می‌توانید خنک کننده‌ای را بنا بر ذوق و سلیقه خود طراحی کنید تا رایانه قابل حمل‌تان سرد و ایمن، بماند!

مهدی بازدید : 192 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر بخواهید لپ تاپ بخرید مطمئنا یکی از مهم ترین مواردی که توجه تان را جلب می کند طول عمر باتری هر دستگاه است. ولی این معیار، جدا از آنچه که روی جعبه دستگاه نوشته شده ارتباط مستقیم …

 

کدام مرورگر کمترین انرژی را از باتری لپ تاپ می گیرد؟

 

محسن بازدید : 207 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

1

یک نگاه به لپ تاپ خود بیندازید، سپس به خاطر بیاورید که وقتی این دستگاه را خریدید چه شکلی بود، برای شرایط فعلی لپ تاپ خود جز کلمه کثیف عبارت دیگری خواهید یافت؟ در ادامه به شما نکاتی را خواهیم گفت تا بدانید چگونه لپ تاپ خود را تمیز کنید.

نخستین مورد مهم این است که بدانید تمیز بودن لپ تاپ شما تنها به مدت کارکرد آن کمک خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا گرد و خاک و سایر موادی که بر روی لپ تاپ شما قرار دارند وارد دستگاه شوند،  اگر زود به زود دستگاه خود را تمیز کنید اجازه نخواهید داد تا این مواد به داخل دستگاه یعنی کیت‌های اصلی و قطعاتی مانند مین برد برسد، در صورتی که گرد و خاک وارد این قطعات شود دیگر تمیز کردن آن‌ها بسیار  دشوار خواهد بود ولی با انجام مواردی که در ادامه خواهیم گفت می‌توانید از این آسیب‌ها جلوگیری نمایید.

محسن بازدید : 257 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

0_480_640_0_70_http---i.haymarket.net.au-Features-20120503072926_laptop-shopper

شاید اسمارتفونتان دیگر از رفیق جان جانی‌اتان هم عزیزتر شده باشد، شاید تبلتتان همه چیزتان شده باشد، اما زمانی که وقت انجام کارهای جدی می‌رسد، وجود یک لپ‌تاپ اجتناب ناپذیر می‌شود. لپ‌تاپ‌ها دارای کیبوردهای بهتر و مالتی تسکینگ سریعتر هستند، ابزار ویرایشی قدرتمندتر دارند و البته اجازه نصب بازیهای بهتری را می‌دهند.

حالا که اینقدر خوبی دارند، برای داشتن بهترینشان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه لپ‌تاپ‌ها در شکل قدیمی‌اشان یا مدلهای جدیتر و دگرگون شده در اندازه‌های گوناگون با ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت در بازار وجود دارند. انتخاب مناسب‌ترین آنها مثل دیگر خریدهای تکنولوژیکی کاری بس دشوار خواهد بود، اما اگر نیازتان را بشناسید، می‌توانیم اطمینان دهیم که این خریدتان هم درست مثل دیگر خریدهایتان با لذت همراه خواهد شد.

در مطلب زیر به 9 نکته اساسی در خرید لپ‌تاپ‌ها می‌پردازیم. امیدواریم مفید واقع شود.

محسن بازدید : 233 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

1

متن زیر در حقیقت یک نوع از راهنمای خرید برای لپ‌تاپ است که در طول آن به شرح 10 مورد از امکانات لپ‌تاپ که می‌توان برای صرف‌جویی از خیر آن‌ها گذشت، خواهیم پرداخت.

درهنگام خرید لپ‌تاپ همه ما دوست‌داریم تا با پرداخت کمترین هزینه ممکن به بالاترین امکانات و زیباترین طراحی‌های موجود در بازار دست یابیم ولی باید واقع‌بین بوده و در نظر بگیریم که برای بهره‌مندی از قیمت کمتر باید به همان نسبت نیز امکانات لپ‌تاپ را کمتر در نظر گرفت. در این میان برخی از امکانات می‌توانند بسیار حیاتی و مهم باشند و به‌هیچ عنوان برای ما ضعیف درنظرگرفتن آن یک گزینه نباشد ولی برخی از امکانات بر روی دستگاه‌های متعددی وجود دارند که نبود آن‌ها لطمه چندانی به کارایی دستگاه وارد نمی‌کند و برای خرید لپ‌تاپ می‌توان از این موارد صرف نظر کرد.  در ادامه مهم‌ترین مواردی را که می‌توانیم در هنگام خرید لپ‌تاپ از آن‌ها دل بکنیم با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

 

mohsen بازدید : 233 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


لپ تاپ

بسیاری از کاربران لپ تاپ، حتی افرادی که مدت ها است کاربر لپ تاپ به حساب می آیند با این سوال که به واقع عمر مفید یک لپ تاپ چقدر است و رعایت چه نکاتی منجر به افزایش طول عمر مفید لپ تاپ می شود مواجه هستند! پاسخ این سوالات با توجه به رشد شدید قیمت ها طی یکی دوسال اخیر، قطعا به کاربران در کاهش هزینه ها و همچنین استفاده بهتر و بهینه از لپ تاپ کمک می کند.
یافتن پاسخ این سوالات حتی باعث می شود، شما درگیر دردسرهای تعمیر و تامین قطعه نشوید. پس قبل از وقوع اتفاق به فکر چاره یا حداقل درمان باشید و به مجموعه نکاتی که ما در این بخش برای افزایش طول عمر به شما یادآوری می کنیم توجه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 34,633
  • بازدید کلی : 256,443