loading...
خدمات رایان
Clash of clans

به زودی تکمیل می شود


نقشه های جنگ (War Map)

نقشه های دفاعی (Farming Map)

نقشه های دومنظوره (Hybrid Map)

آموزشهای اقتصادی

آموزش های نظامی

آموزش های جنگ بین قبیله ای(War)

آموزش های متفرقه


هک بازی انلاین CLASH OF CLANS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانستنیهای کوتاه و جالب درباره مغز! 0 311 helen
سریع شدن نمایش منو و پنجره هاباترفند ساده! 0 231 helen
خوراکی هایی که نمی دانستیم خطرناکند! 0 515 helen
مصرف ‌آويشن در زنان باردار 0 218 helen
بیماری‌ آتلكتازی چیست؟(علل و علائم) 0 203 helen
سندروم متابولیک چیست؟ 0 183 hengame
استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید 0 194 hengame
داستان کوتاه «بی غیرت» 0 199 hengame
خواص روغن بادام تلخ‏ 0 193 hengame
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟! 0 176 hengame
آیا می دانید( سری سوم) 0 187 nazanin
چگونه به روز رسانی خودکار در آیفون را غیرفعال کنیم؟ 0 201 nazanin
داستان نابغه ساختن مادر ادیسون از فرزندش 0 170 nazanin
پای مرغ را جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه کنید 0 210 nazanin
آیا قند خون با سرطان ارتباط دارد؟ 0 171 nazanin
دانستنیهای عجیب اما واقعی !!! 0 187 aniaz
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 0 181 aniaz
این مواد را به ماست اضافه نکنید 0 170 aniaz
خواص داروئی گیاه بسفایج 0 162 aniaz
دورگه شدن صدا نشانه چیست؟ 0 174 aniaz
محسن بازدید : 403 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)


 

در این مقاله هر آنچه را که باید درباره پاک کردن دیسک خود بدانید آمده است. امیدواریم مفید فایده قرار بگیرد.
(این مطلب برگرفته از سایت PCAdvisor است)
دلایل زیادی برای فرمت کردن هارد وجود دارد. مثلا شاید بخواهید ویندوزتان را پاک کنید یا اینکه از دست یک ویروس یا بدافزار راحت شوید و یا اینکه خیلی ساده‌تر، اصلا می‌خواهید هاردتان را فرمت کنید تا بفروشید یا به کس دیگری بدهید.
ما اینجا هستیم تا به شما راه درست انجام این کار را نشان دهیم. فقط فرمت هارد درایوتان به چند چیز بستگی دارد، اینکه آیا این تنها هارد شماست یا هارد اضافه یا کامپیوتر دیگری دارید.
مثلا نمی‌توانید هاردی را که ویندوز روی آن نصب است فرمت کنید. برای فرمت دیسک حاوی ویندوز و نصب دوباره آن، باید سیستم خود را از طریق دیسک نصب ویندوز، USB بوت یا هر دیسک بوت شدنی دیگر بالا بیاورید.

محسن بازدید : 247 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

خیلیا هستن که الان تو کشوی خونشون یه هارد قدیمی بلا استفاده افتاده (مثل خودم) که به چند دلیل هنوز فرصت استفاده کردنشو نداشتن.

دلایلی مثل ظرفیت کم هارد که خیلی وقت پیش اونرو با یه مدل با حجم بالاتر عوض کردن، یا اینکه با از دست دادن اطلاعات قدیمی و صرف نظر از بازگرداندن آن‌ها، تصمیم گرفتن که هارد قدیمیشونو حالا حالاها  تو کشو نگه دارن که شاید یه روزی مثل امروز بتونن ازش استفاده کنن. در این مقاله قصد داریم که با ارایه چند روش ساده از چگونگی ساختن یک هارد خارجی صحبت کنیم. مسلما با دنبال کردن این دستورالعمل‌ها هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد و هم ساخت یک هارد خارجی به دست خود انتخاب‌های بیشتری نسبت به خرید یکی از آنها به شما ارایه می‌دهد.

محسن بازدید : 214 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)


 

431798-baby-and-laptop

کودکان در مواقعی به قدری آزار دهنده می‌شوند که کاسه صبرتان را لبریز می‌کنند. هر چقدر کوچکتر باشند نیاز به زمان بیشتری از سمت شما دارند و هر چقدر هم شیرین و دوست داشتنی باشند، زمانهایی است که می‌خواهیم برای خود باشیم و راحتمان بگذارند.

احتمالا همه ما این تجربه را داشته‌ایم که در برابر گریه یک کودک هر ترفندی را بکار ببریم و پاسخی نگیریم و با هیچ چیز نتوانیم آنها را آرام کنیم، اما ظاهرا یک چیز همیشه پاسخ می‌دهد، آنهم روشن کردن لپ‌تاپ و پخش ویدئوهای زرق و برق دار است.

آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می‌کند که از قرار دادن کودکان زیر دو سال خود روبروی هر نوع صفحه نمایشی خودداری کنیم. مطالعات نشان می‌دهند که رشد کودک حتی با قرار گرفتن او در اتاقی که یک تلویزیون در آن قرار دارد به خطر می‌افتد و قرار دادن کودکان بالای دو سال در مقابل ابزار رسانه هم باید شدیدا محدود باشد.

اما خب همه می‌دانیم که والدینی هستند که برای آرام کردن کودک خود از این روش استفاده می‌کنند و از بد بودن آن آگاهی ندارند. ولی واقعا این روش چقدر بد است؟

محسن بازدید : 224 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (2)

 

فلش رو قبل از safe کردن جدا نکنید! این جمله برای کاربران کامپیوتر خیلی آشناس و اگه زیاد با فلش سر و کار داشته باشین هر روز این حرف رو میشنوین. اما این safely remove دقیقاً چیه؟ وقتی ما این کار رو انجام می دیم چه فرایندی انجام میشه که ضریب ایمنی اطلاعات و عمر فلش رو بیشتر می کنه؟

مهدی بازدید : 267 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

این باس در ابتدا با دیواره آتش رقابت می کرد، اما با بهره گیری از شیوه ی بسیار عالی مانند پشتیبانی از توانایی افزودن و پیکربندی خودکار وسائل جدید و توانایی افزودن این گونه وسائل بدون خاموش کردن سیستم از این پورت سبقت گرفت. با این حال هنوز هم تعدادی از دستگاه هایی که مبتنی بر دیواره آتش هستند، وجود دارد. اگرچه رقیب اصلی یو اس بی پورت eSATA است با این حال یو اس بی برترین پورت رایانه محسوب می شود....

بررسی و مقایسه تکنولوژی USB 2.0 و USB 3.0

محسن بازدید : 207 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

1

یک نگاه به لپ تاپ خود بیندازید، سپس به خاطر بیاورید که وقتی این دستگاه را خریدید چه شکلی بود، برای شرایط فعلی لپ تاپ خود جز کلمه کثیف عبارت دیگری خواهید یافت؟ در ادامه به شما نکاتی را خواهیم گفت تا بدانید چگونه لپ تاپ خود را تمیز کنید.

نخستین مورد مهم این است که بدانید تمیز بودن لپ تاپ شما تنها به مدت کارکرد آن کمک خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا گرد و خاک و سایر موادی که بر روی لپ تاپ شما قرار دارند وارد دستگاه شوند،  اگر زود به زود دستگاه خود را تمیز کنید اجازه نخواهید داد تا این مواد به داخل دستگاه یعنی کیت‌های اصلی و قطعاتی مانند مین برد برسد، در صورتی که گرد و خاک وارد این قطعات شود دیگر تمیز کردن آن‌ها بسیار  دشوار خواهد بود ولی با انجام مواردی که در ادامه خواهیم گفت می‌توانید از این آسیب‌ها جلوگیری نمایید.

محسن بازدید : 257 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

0_480_640_0_70_http---i.haymarket.net.au-Features-20120503072926_laptop-shopper

شاید اسمارتفونتان دیگر از رفیق جان جانی‌اتان هم عزیزتر شده باشد، شاید تبلتتان همه چیزتان شده باشد، اما زمانی که وقت انجام کارهای جدی می‌رسد، وجود یک لپ‌تاپ اجتناب ناپذیر می‌شود. لپ‌تاپ‌ها دارای کیبوردهای بهتر و مالتی تسکینگ سریعتر هستند، ابزار ویرایشی قدرتمندتر دارند و البته اجازه نصب بازیهای بهتری را می‌دهند.

حالا که اینقدر خوبی دارند، برای داشتن بهترینشان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه لپ‌تاپ‌ها در شکل قدیمی‌اشان یا مدلهای جدیتر و دگرگون شده در اندازه‌های گوناگون با ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت در بازار وجود دارند. انتخاب مناسب‌ترین آنها مثل دیگر خریدهای تکنولوژیکی کاری بس دشوار خواهد بود، اما اگر نیازتان را بشناسید، می‌توانیم اطمینان دهیم که این خریدتان هم درست مثل دیگر خریدهایتان با لذت همراه خواهد شد.

در مطلب زیر به 9 نکته اساسی در خرید لپ‌تاپ‌ها می‌پردازیم. امیدواریم مفید واقع شود.

محسن بازدید : 233 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

1

متن زیر در حقیقت یک نوع از راهنمای خرید برای لپ‌تاپ است که در طول آن به شرح 10 مورد از امکانات لپ‌تاپ که می‌توان برای صرف‌جویی از خیر آن‌ها گذشت، خواهیم پرداخت.

درهنگام خرید لپ‌تاپ همه ما دوست‌داریم تا با پرداخت کمترین هزینه ممکن به بالاترین امکانات و زیباترین طراحی‌های موجود در بازار دست یابیم ولی باید واقع‌بین بوده و در نظر بگیریم که برای بهره‌مندی از قیمت کمتر باید به همان نسبت نیز امکانات لپ‌تاپ را کمتر در نظر گرفت. در این میان برخی از امکانات می‌توانند بسیار حیاتی و مهم باشند و به‌هیچ عنوان برای ما ضعیف درنظرگرفتن آن یک گزینه نباشد ولی برخی از امکانات بر روی دستگاه‌های متعددی وجود دارند که نبود آن‌ها لطمه چندانی به کارایی دستگاه وارد نمی‌کند و برای خرید لپ‌تاپ می‌توان از این موارد صرف نظر کرد.  در ادامه مهم‌ترین مواردی را که می‌توانیم در هنگام خرید لپ‌تاپ از آن‌ها دل بکنیم با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

 

mohsen بازدید : 233 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


لپ تاپ

بسیاری از کاربران لپ تاپ، حتی افرادی که مدت ها است کاربر لپ تاپ به حساب می آیند با این سوال که به واقع عمر مفید یک لپ تاپ چقدر است و رعایت چه نکاتی منجر به افزایش طول عمر مفید لپ تاپ می شود مواجه هستند! پاسخ این سوالات با توجه به رشد شدید قیمت ها طی یکی دوسال اخیر، قطعا به کاربران در کاهش هزینه ها و همچنین استفاده بهتر و بهینه از لپ تاپ کمک می کند.
یافتن پاسخ این سوالات حتی باعث می شود، شما درگیر دردسرهای تعمیر و تامین قطعه نشوید. پس قبل از وقوع اتفاق به فکر چاره یا حداقل درمان باشید و به مجموعه نکاتی که ما در این بخش برای افزایش طول عمر به شما یادآوری می کنیم توجه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 34,659
  • بازدید کلی : 256,469