loading...
خدمات رایان
Clash of clans

به زودی تکمیل می شود


نقشه های جنگ (War Map)

نقشه های دفاعی (Farming Map)

نقشه های دومنظوره (Hybrid Map)

آموزشهای اقتصادی

آموزش های نظامی

آموزش های جنگ بین قبیله ای(War)

آموزش های متفرقه


هک بازی انلاین CLASH OF CLANS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانستنیهای کوتاه و جالب درباره مغز! 0 311 helen
سریع شدن نمایش منو و پنجره هاباترفند ساده! 0 229 helen
خوراکی هایی که نمی دانستیم خطرناکند! 0 514 helen
مصرف ‌آويشن در زنان باردار 0 218 helen
بیماری‌ آتلكتازی چیست؟(علل و علائم) 0 202 helen
سندروم متابولیک چیست؟ 0 182 hengame
استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید 0 193 hengame
داستان کوتاه «بی غیرت» 0 199 hengame
خواص روغن بادام تلخ‏ 0 193 hengame
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟! 0 176 hengame
آیا می دانید( سری سوم) 0 187 nazanin
چگونه به روز رسانی خودکار در آیفون را غیرفعال کنیم؟ 0 200 nazanin
داستان نابغه ساختن مادر ادیسون از فرزندش 0 169 nazanin
پای مرغ را جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه کنید 0 209 nazanin
آیا قند خون با سرطان ارتباط دارد؟ 0 170 nazanin
دانستنیهای عجیب اما واقعی !!! 0 187 aniaz
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 0 180 aniaz
این مواد را به ماست اضافه نکنید 0 169 aniaz
خواص داروئی گیاه بسفایج 0 162 aniaz
دورگه شدن صدا نشانه چیست؟ 0 173 aniaz
مهدی بازدید : 383 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

ویژگی هایی مثل وای فای ، بلوتوث ، USB  و … نیازمند یک رابط سخت افزاری است . این رابط سخت افزاری به صورت یک چیپ ست یا همون آی سی هست که کنار خودش هم یک سری قطعات الکترونیکی موجودن . اندازه این چیپ ها خیلی کوچیکه و روی مادربورد یا به صورت لحیم شده یا به صورت بورد ( همراه با کابل رابط یا فلت ) دیده میشن ....

بلوتوث لپ تاپ لنوو را چگونه فعال کنیم ؟

مهدی بازدید : 261 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه با همه گیر شدن ابزار های تکنولوژی دیگر کامپیوتر و لپ تاپ جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه اغلب ماست. در این مطلب روش هایی را به شما معرفی می کنیم تا با کمک آنها از لپ تاپ خود بهتر مراقبت کنید.

راز و رمز تمیزکردن لپ تاپ

محسن بازدید : 580 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (1)

 Chrome-IE-FF-Opera


شاید برای شما نیز پیش آمده است که Username یا Password خود در سایت‏های مختلف را فراموش کرده‏اید اما به لطف ذخیره بودن آنها در حافظه مرورگر، توانسته‏ اید وارد سایت مورد نظر شوید. اما آیا راهی هست تا بتوان نام‏های کاربری و پسوردهای ذخیره شده در مرورگر را مشاهده کرده و آنها را در صورت لزوم حذف کرد؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار در چهار مرورگر فایرفاکس، اپرا، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر بپردازیم.

محسن بازدید : 874 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

چندی است که گوگل قابلیت ارسال ایمیل به مخاطبین گوگل پلاس را از طریق Gmail فراهم نموده است. بدین صورت که با اضافه کردن یک فرد به حلقه‌ی خود می‌توانید تنها با وارد کردن نام او در قسمت To به هنگام ارسال ایمیل در Gmail برای او ایمیل ارسال کنید. البته گوگل محدودیت‌هایی را نیز در جهت حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اعمال نموده است. به طوری که تا زمانی که ایمیل کاربر را پاسخ ندهید، آدرس ایمیل شما محفوظ خواهند ماند. همچنین تا زمانی که ایمیل را پاسخ نداده و یا او به لیست تماس‌های خود اضافه نکنید، کاربر امکان ارسال ایمیل مجدد را نخواهد داشت. با این وجود شاید علاقه‌ نداشته باشید که حتی تحت این شرایط هم از جانب افراد غریبه یا حتی افراد موجود در حلقه‌ی خود ایمیل دریافت کنید. در این ترفند به نحوه‌ی محدودسازی این قابلیت خواهیم پرداخت.

 

مهدی بازدید : 289 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

جاسوس‌افزار، بدافزار، کرَپ‌افزار یا هر نرم‌افزار نامطلوب دیگری ناغافل به کامپیوترتان نفوذ می‌کنند. این حمله بسیار سریع اتفاق می‌افتد و تا بخواهیم متوجه شوید چه شده است، اطلاعات خود را از دست داده‌اید.

ما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم در نسخه 7 سیستم‌عامل ویندوز چگونه در برابر هر نوع خطری ایمن بمانید. اما بد نیست پیش از آن توضیح دهیم، بدافزار، جاسوس افزار و دیگر نرم‌افزارهای ناخواسته به دلایل متعددی به سیستم کامپیوترهای مختلف نفوذ می‌کنند.

چگونه از شر بدافزارها در امان باشیم؟

 

محسن بازدید : 734 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

pic_1

بیشتر اوقات عددی که برای Size و Size on disk گفته می‌شود بسیار بهم نزدیک است. اما چرا گاهی اوقات این دو عدد با هم تفاوت زیادی دارند؟

مثلا همان طور که می‌بینید در تصویر زیر تفاوت زیادی بین Size و Size on disk در پوشه ای در SD کارت موبایل وجود دارد. اما چرا؟

محسن بازدید : 248 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

security-keyboard

کی‌لاگر‌ها (Keyloggers) نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که هر کلیدی از صفحه‌کلید را که فشار می‌دهید ثبت و ذخیره می‌کند. یک کی‌لاگر می‌تواند پیام‌های شخصی، پسورد‌ها، شماره‌های کارت اعتباری و هر چیز دیگری را که تایپ کنید ذخیره کند.

کی‌لاگر‌ها معمولا توسط بدافزار نصب می‌شوند ولی هر کسی که قصد کنترل استفاده دیگران از کامپیوتر را داشته باشد (مثلا والدین برای کنترل فرزندان یا کارفرما‌ها برای کنترل کارمندان) از آن استفاده کند. کی‌لاگر‌های سخت‌افزاری برای استفاده در ادارات مناسب هستند.

محسن بازدید : 316 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)


pic-1

فراموش کردن رمز همیشه موجب دردسر بوده است، اما خوشبختانه راه ساده‌ای برای بازیابی آن یا همان ریست کردن وجود دارد. تنها چیزی که احتیاج دارید یک کپی از دیسک ویندوز و یک خط کامند ساده است.

محسن بازدید : 315 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

th

اینترنت بدون سیم بسیار شایع و محبوب شده است اما گاهی شما در جایی گیر می افتید که اینترنت سیمی وجود دارد و شما می خواهید از آن بدون استفاده از سیم، بهره ببرید برای مثال یک هتل با اینترنت اتصال از طریق سیم، و شما می خواهید با تبلت خود به اینترنت وصل شوید!

محسن بازدید : 402 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)


 

در این مقاله هر آنچه را که باید درباره پاک کردن دیسک خود بدانید آمده است. امیدواریم مفید فایده قرار بگیرد.
(این مطلب برگرفته از سایت PCAdvisor است)
دلایل زیادی برای فرمت کردن هارد وجود دارد. مثلا شاید بخواهید ویندوزتان را پاک کنید یا اینکه از دست یک ویروس یا بدافزار راحت شوید و یا اینکه خیلی ساده‌تر، اصلا می‌خواهید هاردتان را فرمت کنید تا بفروشید یا به کس دیگری بدهید.
ما اینجا هستیم تا به شما راه درست انجام این کار را نشان دهیم. فقط فرمت هارد درایوتان به چند چیز بستگی دارد، اینکه آیا این تنها هارد شماست یا هارد اضافه یا کامپیوتر دیگری دارید.
مثلا نمی‌توانید هاردی را که ویندوز روی آن نصب است فرمت کنید. برای فرمت دیسک حاوی ویندوز و نصب دوباره آن، باید سیستم خود را از طریق دیسک نصب ویندوز، USB بوت یا هر دیسک بوت شدنی دیگر بالا بیاورید.

محسن بازدید : 247 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

خیلیا هستن که الان تو کشوی خونشون یه هارد قدیمی بلا استفاده افتاده (مثل خودم) که به چند دلیل هنوز فرصت استفاده کردنشو نداشتن.

دلایلی مثل ظرفیت کم هارد که خیلی وقت پیش اونرو با یه مدل با حجم بالاتر عوض کردن، یا اینکه با از دست دادن اطلاعات قدیمی و صرف نظر از بازگرداندن آن‌ها، تصمیم گرفتن که هارد قدیمیشونو حالا حالاها  تو کشو نگه دارن که شاید یه روزی مثل امروز بتونن ازش استفاده کنن. در این مقاله قصد داریم که با ارایه چند روش ساده از چگونگی ساختن یک هارد خارجی صحبت کنیم. مسلما با دنبال کردن این دستورالعمل‌ها هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد و هم ساخت یک هارد خارجی به دست خود انتخاب‌های بیشتری نسبت به خرید یکی از آنها به شما ارایه می‌دهد.

محسن بازدید : 386 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کاربرانی هستید که به تازگی از ویندوز 7 به ویندوز 8 مهاجرت کرده اید همچنین از شبکه های وایرلس استفاده کرده اید حتما با مشکل ایجاد شبکه Ad-Hoc برخورد کرده اید . در ویندوز 7 به راحتی و با چند کلیک میتوانستید یک شبکه Ad-Hoc ایجاد کنید و یا تنظیمات آن را تغییر دهید . در مقاله ای تحت عنوان انواع توپولوژی های Wireless و ایجاد یک شبکه Ad hoc در ویندوز Seven به خوبی به معرفی این شبکه پرداخته شده و آموزش راه اندازی آن در ویندوز سون ارائه شده. اما متاسفانه ماکروسافت در سیستم عامل جدید خود یعنی ویندوز 8 کمی پیاده سازی آن را متفاوت تر کرده . در این مطلب تصمیم داریم روش ایجاد شبکه Ad-Hoc را در ویندوز 8 آموزش دهیم پس با ما همراه باشید ...

محسن بازدید : 411 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

http://s5.picofile.com/file/8127508200/net.png


خیلیا ترجیح می دن، وب گردی و یا کارای دیگه ی اینترنتی رو با رایانه های رومیزی یا لپ تاپ انجام بدن. ، برای عده ای هم فرقی نمیکنه و با تلفن همراه این کار ، یعنی وب گردیشون رو انجام میدن
خیلی وقتها مرور اینترنت از طریق کامپیوتر انجام میشه  ، بعضی وقتها هم با موبایل میشه وب گردی رو انجام داد   ، اما بعضی وقتها مثلا وقتهایی که در  تو هستین  ممکنه مجبور بشین اینترنت موبایلتون رو به رایانه انتقال بدینو با رایانه و در سفر   وب گردی رو انجام بدین   ، به این کار تترینگ گفته میشه
برای این کار اول باید، اینترنت گوشی رو یه جوری به رایانه ی ثابت منتقل کرد.
شاید بهترین شرایط وقتیه که شما لپ تاپ مجهز به وای فای و یک گوشی وای فای دار و ترجیها هوشمند داشته باشین.

محسن بازدید : 622 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

اگر از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنید ممکن است در بعضی از بازی‌های کامپیوتری دچار مشکل کندی حرکت ماوس شده باشید به طوری که ماوس به اصطلاح همراه با لگ حرکت می‌کند. این اتفاق ممکن است به دلیل یک مشکل نرم‌افزاری باشد که در این ترفند روشی را برای حل آن ارائه می‌کنیم.

بدین منظور:
ابتدا (ترفندستان) بر روی فایل اجرایی بازی راست‌کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.
سپس به سربرگ Compatibility بروید.
اکنون تیک Run this program in compatibility mode for را بزنید و از منوی کشویی زیر آن گزینه‌ی Windows 8 را انتخاب کنید.
سپس تیک دو گزینه‌ی Disable display scaling on high DPI settings و Run this program as administrator را نیز زده و بر روی OK کلیک کنید.
سپس اقدام به اجرای بازی کنید

ترفندستان

محسن بازدید : 243 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 


اگر شما به صورت مقدماتی با بخش های مختلف مایکروسافت ورد ۲۰۱۳ آشنایی دارید و می خواهید سطح دانسته ها و مهارت های خود را در رابطه با کارکردن سریع با این برنامه افزایش دهید ، می توانید از ویدئوهای آموزشی شرکت لیندا با عنوان Word 2013 Power Shortcuts استفاده نمایید . در این دوره های آموزشی مربی Maria Langer ، به شما ترفندها ، میانبرها ، کلیدهای ترکیبی و سایر بخش های ورد ۲۰۱۳ را آموزش می دهد . او در ابتدا ۵ ترفند ضروری ورد ۲۰۱۳ را به شما نشان می دهد و سپس بخش های دیگر در رابطه کار با متون ، مدیریت فایل ها ، قالب بندی اسناد ، چاپ و به اشتراک گذاری را با زبان انگلیسی توضیح می دهد .

 

Word 2013 Power Shortcuts فیلم آموزش میانبرهای مفید ورد 2013   Word 2013 Power Shortcuts

محسن بازدید : 205 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

670px-Make-a-Laptop-Cooling-Pad-Intro

گرم شدن بیش‌ از حد لپ‌تاپ‌ها در اثر استفاده مداوم یا انجام کارهای گرافیکی، یکی از عواملی خواهد بود که ممکن است شما را درباره وضعیت جسمانی لپ‌تاپ تان نگران نماید. اگر شما از برنامه‌های گرافیکی برروی لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید یا به انجام جدیدترین بازی‌های روز گرافیکی مشغول می‌شوید، نیاز به یک خنک کننده لپ‌تاپ دارید. با رعایت نکات زیر، شما می‌توانید خنک کننده‌ای را بنا بر ذوق و سلیقه خود طراحی کنید تا رایانه قابل حمل‌تان سرد و ایمن، بماند!

محسن بازدید : 200 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

شرکت Symantec یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید نرم‌افزارهای امنیتی است که در این میان سه نرم‌افزار Norton Internet Security ،Norton Antivirus و Norton 360 از محبوبیت زیادی در نزد کاربران برخوردار هستند. این نرم‌افزارهای امنیتی نیز به مانند سایر برنامه ها، امکان به‌روزرسانی یا آپدیت پایگاه اطلاعاتی خود را دارا هستند. اما این کار به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت قابل انجام است. شاید شما نیازمند این باشید که عملیات به‌روزرسانی این نرم‌افزارها را به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت صورت دهید. همچنین علاوه بر آن از آپدیت‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید پشتیبان تهیه کنید تا از آنها پس از نصب مجدد ویندوز یا جهت استفاده در یک کامپیوتر دیگر استفاده کنید. در این ترفند به بررسی نحوه پشتیبان‌گیری از آپدیت‌های محصولات امنیتی Norton و آپدیت آفلاین آنها خواهیم پرداخت.

محسن بازدید : 248 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

براي "ویندوز 8" پسورد تصويري بسازيد
براي ايجاد رمزعبور تصويري كافي است تصويري را به دلخواه انتخاب كنيد سپس با استفاده از موشواره نقاط يا خطوط فرضي راست و يا دايره‌اي وار را بر روي تصوير رسم نماييد.
براي استفاده از اين قابليت از اين روش استفاده كنيد.
بر روي كنترل پنل از صفحه اصلي نمايه METRO كليك كنيد. سپس به قسمت USERS رفته و CREAT PICTURE PASSWORD را انتخاب  نماييد.
در اين قسمت بايد رمز عبوري كه براي حساب كاربري خود تعيين كرده‌ايد را تايپ نماييد.
توجه شود كه لازم است حتماً رمز عبوري براي حساب كاربريتان داشته باشيد.
در مرحله‌ي بعد CHOOSE PICTURE را انتخاب و پس از انتخاب تصويري دلخواه OPEN‌ را بزنيد. سپس بر روي USE THIS PICTURE كليك كنيد حالا بايد نقاطي فرضي بر روي قسمتي از عكس را انتخاب كنيد، پس از انتخاب رمز OK را بزنيد.
مهدی بازدید : 153 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 

سیستم‌عامل ویندوز با پشتیبانی از ابزار Windows Credential Manager به شما این امکان را می‌دهد تا رمزعبور مربوط به نرم‌افزار و سایت‌های مختلف را در ویندوز ذخیره کرده و بدون نیاز به تایپ به استفاده …

 

مدیریت رمزها در ویندوز ۸

 

محسن بازدید : 225 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 صفحه‌ی قفل ویندوز 8, منوی استارت, ترفندهای ویندوز 8

با مطالعه این مطلب می توانید با نکته ها، حقه ها و رازهای ویندوز 8 آشنا شوید.
مدت زیادی است که ویندوز 8 با ماست و اگر شما از نسخه‌های قدیمی تر ویندوز استفاده کرده باشید متوجه می‌شوید که تفاوت زیادی ایجاد شده است. در حقیقت، از زمان تغییر ویندوز 3.1 به ویندوز 98، ویندوز 8 بیش‌ترین تغییر در بین دو نسخه ویندوز را به خود دیده است.

منوی استارت حذف شده و یک صفحه استارت لمسی با برنامه های جدید ویندوز 8 و تشکیلات جدید آمده است. حتی کاربران حرفه‌ای رایانه هم ممکن است با دیدن این تغییرات، کمی احساس سردرگمی کنند.

ولی ناامید نشوید، کمک در دسترس است. ما در تمام نقاط مختلف ویندوز 8 گشته و بسیاری از نکات و حقه‌های مهم آن را متوجه شدیم. بنابراین راهنمای ما را خوانده و خود را برای بهترین استفاده از آخرین ویندوز مایکروسافت آماده کنید.

محسن بازدید : 224 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

آنزیپ کردن فایل های فشرده, آموزش آنزیپ کردن فایل ها

اگر شما یک وبگرد باشید حتما دانلود را هم یکی از ملزومات خود می دانید.در دنیای مجازی ،اصولا فایل های  را فشره یا zip  می کنند.شاید دیده باشید فایل های بالای ۱ گیگ به چند فایل تقسیم می شوند.جدا از دلیل این کار شاید شما یک بخش ان را داشته باشید و بخواهید ان را به تنهایی انزیپ(unzip)کنید.حتما متوجه می شوید که به سادگی نمی توانید یک پارت را انزیپ کنید.در این مقاله به انزیپ کردن یک بخش از یک فایل چند پارتی خواهیم پرداخت.

محسن بازدید : 3852 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (10)

 

 

***مهم*** خیلی مهم*** تا آخر بخونید***تا مورد سو استفاده قرار نگیرید!!!

 

برای دانلود فیلم آموزشی هک بازی آنلاین clash of clans اینجا کلیک کنید

عمرا هک نمیشه  دوستان!!!مشغول تلفن

این فیلم هایی هم که می بینید، یه فایل تو بازی به اسم libg.so هست که هر مو قع شما چیزی رو تو بازی تغییر بدین یه ارور میده:

Client And Server Out Of Sync

یعنی همسان سازی با سرور انجام نشد!

بعد میندازتت بیرون دوباره بر میگردی همون آش و همون کاسه!

که این فایل رو دستکاری می کنن جلو  این کارشو می گیرنو بازی هم نمیتونه با سرورش که تو ژاپن هست ارتباط برقرار کنه شمام میتونی  هر بلایی سر بازی خواستی در بیاری!!!

جم رو هک می کنی با نرم  افزارایی که تو اینترنت هستن از جمله :

game hacker

game killer

game guardian

واسه بلو استیک (blue stacks) هم cheat engine , artmoney یه سری تنظیمات داره اونارو هم از تو اینترنت گیر بیارین!

 

بعدشم فیلم می گیرن که اره ما هک کردیم!!!

جالب اینجاست که فقط لول بالا 50 رو هک میکنن (تا ورش دارن برا خودشون) رمز و جیمیلت رو هم می خوان واقعا که زرنگن!!!

اگر هم دقت کنید  اکثرا تو اول بازی اینکارو  می کنن چون اکانتشون قفل میشه یا همون بن میشه!

 

***همه هک ها دروغه*** من همه اینترنت رو گشتم چه فارسی چه خارجی (نه فقط انگلیسی) نبود نگرد نیست!

 یا پول بدید که عاقلانه نیست، یا عین آدم بشینید بقیه بازیتونو کنید!

بعضی ها هم مثل دوستمون که لینک یه سایت گذاشتن  تبلیغ گیفت کارت مجانی می کنن که اگه با اون لینک بری واسه اون سود داره نه تو!!!

در ضمن یه سری نرم افزار هم هست که گیفت کارت مجانی میدن ولی خب باید یه سری کارا براشون کنی :

بازید سایت ها و نظر گذاشتن براشون و 

دانلود نرم افزار و بازی و ...

که اگه یه کم فکرتو بکار  بندازی و حساب کنی واسه هر دانلود یه مقداری پوینت بهت میده که به یه حدی برسه می تونی تبدیل به گیفت کارتش کنی !

بعد حساب کنی چند گیییییییییییییگ باید بگیری که بتونی گیفت کارت بگیری بعضی هاشونم وسط کار قالت  میذارن دیگه سفارش بهت نمیدن تو هم میمونی انگشت به دهن!

قیمت اون گیگ ها رو برو بده گیفت کارت بخر که دور از عقله خریدن !

اگه بخوای فوری بیای بالا این بالا دیگه چیزی نیست و تو هم دیگه حال بازی کردن نداری همه چی تکراری میشه!

البته چند روز اول خوبه.

 

 

 

 

 

مگه ندیدید اکثرا لولشون بالا میاد اکانتشونو یا ول می کنن یا می فروشن اگه شانس بیارن!

***ببخشید سرتونو درد اوردم*** و ....

 

می دونم با این همه که گفتم به گشتن برای هک ادامه می دید :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محسن بازدید : 244 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

windows_81v2-590x327

مایکروسافت اخیرا جدیدترین نسخه ویندوز خود را جهت استفاده عموم روانه بازار کرده است. ویندوز 8.1 با قابلیت‌هایی جدید ارایه‌ شده که استفاده از آن‌ها لذت خاص خود را دارد. ویژگی‌هایی که به راحتی قابل دانلود شدن هستند.

بسیاری از کاربران می‌توانند ویندوز خود را بدون مشکل خاصی آپدیت کنند. اما افرادی که استفاده تجاری از ویندوز خود دارند، باید قبل از این کار به موارد خاصی توجه کنند.

اگر شما کاربری هستید که نیاز به ارتقاء ویندوز خود به نسخه 8.1 دارید، با ما همراه باشید.

محسن بازدید : 424 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

word-to-pdf

هرگاه بخواهیم فایلی را ذخیره کنیم که بعدا بتوانیم به راحتی آن را مشاهده کرده و یا اینکه در اینترنت به اشتراک بگذاریم، فایل‌های PDF، مناسب‌ترین گزینه برای ما هستند. این پسوند، به کاربران اجازه می‌دهد تا اسناد خود را بدون دست‌خوردگی و قالبی دل خواه ذخیره کنند و به سایر کاربران نیز امکان می‌دهد تا این فایل را به راحتی در هر سیستمی اجرا کرده و مشاهده نمایند. به همین دلیل، ذخیره نسخه‌های نهایی فایل‌های ورد شما به صورت PDF می‌تواند یکی از بهترین ایده‌های موجود باشد.

در اینجا، نشان می‌دهیم که چه گونه می‌توان در نرم‌افزار Word ورژن‌های 2010 و 2013، اسناد را به صورت PDF ذخیره کرد.

محسن بازدید : 469 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

download-1

فرض کنید نصف یک فایل ۲ گیگابایتی را با IDM (نرم افزار مدیریت دانلود) دریافت کرده‌اید و حالا برای ویندوزتان مشکلی پیش آمده و مجبورید دوباره ویندوز را نصب کنید. سوالی که معمولا برای کاربر به وجود می‌آید، این است که با دانلود انجام شده چه کاری باید بکند؟ یا اینکه چگونه می‌توان فایل نیمه دانلود شده را در مکانی دیگر از قسمتی که دانلود آن قطع شده، ادامه داد و از اول شروع نکند!
برای حل این مشکل راه پیشنهادی ما را بخوانید!

mohsen بازدید : 208 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Eye

تغییر زندگی انسان ها و سرعت بخشیدن به کارها با استفاده ازکامپیوتر سبب شده است تا چشم های مان خسته و بیمار شوند. بیشتر کسانی که بیش از ما سن دارند و حالا به سنین پیری و کهنسالی نزدیک شده اند، دچار مشکلات و بیماری های چشمی هستند. مطالعات نشان می دهند در صورتی که چشمان خود را دقایقی استراحت دهید و یا آنان را هر چند ساعت و یا یک بار در روز ورزش دهید، احتمال بروز بیماری ها و ناراحتی های چشمی تا 80% کاهش خواهد یافت. ورزش های زیر را روزانه به کار گیرید:

محسن بازدید : 207 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

1

یک نگاه به لپ تاپ خود بیندازید، سپس به خاطر بیاورید که وقتی این دستگاه را خریدید چه شکلی بود، برای شرایط فعلی لپ تاپ خود جز کلمه کثیف عبارت دیگری خواهید یافت؟ در ادامه به شما نکاتی را خواهیم گفت تا بدانید چگونه لپ تاپ خود را تمیز کنید.

نخستین مورد مهم این است که بدانید تمیز بودن لپ تاپ شما تنها به مدت کارکرد آن کمک خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا گرد و خاک و سایر موادی که بر روی لپ تاپ شما قرار دارند وارد دستگاه شوند،  اگر زود به زود دستگاه خود را تمیز کنید اجازه نخواهید داد تا این مواد به داخل دستگاه یعنی کیت‌های اصلی و قطعاتی مانند مین برد برسد، در صورتی که گرد و خاک وارد این قطعات شود دیگر تمیز کردن آن‌ها بسیار  دشوار خواهد بود ولی با انجام مواردی که در ادامه خواهیم گفت می‌توانید از این آسیب‌ها جلوگیری نمایید.

محسن بازدید : 316 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Keyboard-Shortcuts

هربار که دستانتان را از روی کیبورد و برای گرفتن موس بلند می‌کنید ثانیه‌های ارزشمندی را از دست می‌دهید. برای همین هم هست که خیلی از افراد حرفه‌ای دائما در حال استفاده از میانبرها هستند. میانبرها خیلی اوقات دقیق‌تر از حتی بهترین موسهای دنیا کار می‌کنند و با سریعترین حالت ممکن ما را به مقصدمان می‌رسانند.

بیشتر ما از میانبرها استفاده می‌کنیم، اما تمام آنها و حتی بهترین‌هایشان را نمی‌شناسیم. در این مطلب قرار است با میانبرهای مفید و کاربردی ویندوز آشنا شویم تا کارمان را سرعت ببخشیم و مثل یک حرفه‌ای رفتار کنیم.

محسن بازدید : 257 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

0_480_640_0_70_http---i.haymarket.net.au-Features-20120503072926_laptop-shopper

شاید اسمارتفونتان دیگر از رفیق جان جانی‌اتان هم عزیزتر شده باشد، شاید تبلتتان همه چیزتان شده باشد، اما زمانی که وقت انجام کارهای جدی می‌رسد، وجود یک لپ‌تاپ اجتناب ناپذیر می‌شود. لپ‌تاپ‌ها دارای کیبوردهای بهتر و مالتی تسکینگ سریعتر هستند، ابزار ویرایشی قدرتمندتر دارند و البته اجازه نصب بازیهای بهتری را می‌دهند.

حالا که اینقدر خوبی دارند، برای داشتن بهترینشان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه لپ‌تاپ‌ها در شکل قدیمی‌اشان یا مدلهای جدیتر و دگرگون شده در اندازه‌های گوناگون با ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت در بازار وجود دارند. انتخاب مناسب‌ترین آنها مثل دیگر خریدهای تکنولوژیکی کاری بس دشوار خواهد بود، اما اگر نیازتان را بشناسید، می‌توانیم اطمینان دهیم که این خریدتان هم درست مثل دیگر خریدهایتان با لذت همراه خواهد شد.

در مطلب زیر به 9 نکته اساسی در خرید لپ‌تاپ‌ها می‌پردازیم. امیدواریم مفید واقع شود.

محسن بازدید : 233 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

1

متن زیر در حقیقت یک نوع از راهنمای خرید برای لپ‌تاپ است که در طول آن به شرح 10 مورد از امکانات لپ‌تاپ که می‌توان برای صرف‌جویی از خیر آن‌ها گذشت، خواهیم پرداخت.

درهنگام خرید لپ‌تاپ همه ما دوست‌داریم تا با پرداخت کمترین هزینه ممکن به بالاترین امکانات و زیباترین طراحی‌های موجود در بازار دست یابیم ولی باید واقع‌بین بوده و در نظر بگیریم که برای بهره‌مندی از قیمت کمتر باید به همان نسبت نیز امکانات لپ‌تاپ را کمتر در نظر گرفت. در این میان برخی از امکانات می‌توانند بسیار حیاتی و مهم باشند و به‌هیچ عنوان برای ما ضعیف درنظرگرفتن آن یک گزینه نباشد ولی برخی از امکانات بر روی دستگاه‌های متعددی وجود دارند که نبود آن‌ها لطمه چندانی به کارایی دستگاه وارد نمی‌کند و برای خرید لپ‌تاپ می‌توان از این موارد صرف نظر کرد.  در ادامه مهم‌ترین مواردی را که می‌توانیم در هنگام خرید لپ‌تاپ از آن‌ها دل بکنیم با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

 

محسن بازدید : 227 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
این فایل در هنگام اجرا یك كپی از خود با نام Mcsng.sys در فولدر Sysytem32 ایجاد می‌كند. این بدافزار همچنین پروسه‌ای را اجرا می‌كند كه فایل 1stmp.sys را در فولدر system32\config جایگذاری كرده و می‌نویسد.

  مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای ایران از شناسایی یک بدافزار ایرانی با نام "مارمولک" خبر داد و اعلام کرد: این بدافزار از طریق ثبت ضربات صفحه كلید، رمز كردن آنها و ارسال آن برای نویسنده، اطلاعات را جمع آوری و سرقت می کند.

حملات هدفمند از چندین مرحله تشكیل می‌شوند كه به زنجیره قتل APT شناخته می‌شوند. مهاجمان به عنوان بخشی از فاز مسلح كردن خود، اغلب Payload ی را در یك فایل قرار می‌دهند كه زمانی كه نصب می‌ شود در فاز دستور و كنترل (C2) به مهاجم متصل می‌شود.

mohsen بازدید : 233 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


لپ تاپ

بسیاری از کاربران لپ تاپ، حتی افرادی که مدت ها است کاربر لپ تاپ به حساب می آیند با این سوال که به واقع عمر مفید یک لپ تاپ چقدر است و رعایت چه نکاتی منجر به افزایش طول عمر مفید لپ تاپ می شود مواجه هستند! پاسخ این سوالات با توجه به رشد شدید قیمت ها طی یکی دوسال اخیر، قطعا به کاربران در کاهش هزینه ها و همچنین استفاده بهتر و بهینه از لپ تاپ کمک می کند.
یافتن پاسخ این سوالات حتی باعث می شود، شما درگیر دردسرهای تعمیر و تامین قطعه نشوید. پس قبل از وقوع اتفاق به فکر چاره یا حداقل درمان باشید و به مجموعه نکاتی که ما در این بخش برای افزایش طول عمر به شما یادآوری می کنیم توجه کنید.

محسن بازدید : 391 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 
فتوشاپ محبوبترین و حرفه ای ترین برنامه برای طراحی گرافیک است که طراحان بسیار زبده و حرفه ای برای خلق آثار خود از آن استفاده می کنند.
 
وب هاب: فتوشاپ محبوبترین و حرفه ای ترین برنامه برای طراحی گرافیک است که طراحان بسیار زبده و حرفه ای برای خلق آثار خود از آن استفاده می کنند. خوشبختانه امروزه دیگر کمتر کسی است که نام فتوشاپ را نشنیده و با آن کار نکرده باشد ، اما واقعا چند درصد از این افراد به صورت حرفه ای با این نرم افزار کار می کنند؟

شاید در نگاه اول یادگیری ابزار و کار با فتوشاپ راحت به نظر برسد اما مطمئنا کاری که یک مبتدی با این ابزار انجام می دهد تا کاری که یک حرفه ای به انجام می رساند خیلی متفاوت است!

در قدیم بسیاری از افرادی که می خواستند فتوشاپ را یاد بگیرند نیاز بود تا به خرید کتاب و سی دی روی بیاورند ، اما در حال حاضر این وضعیت متفاوت شده و علاوه بر این روش ها می توان از ایبوک های رایگان و وب سایت های آنلاین نیز بهره برد. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد برای یادگیری فتوشاپ دارند اینست که از کجا شروع کرده و اصلا به چه وب سایت هایی مراجعه کنند!

از اینرو من لیستی از بهترین وب سایت های آموزش فتوشاپ را برای شما در این پست معرفی کرده ام که شاید در وهله اول به زبان انگلیسی باشند ، اما با استفاده از تصاویر و فیلم های آنها به راحتی می توانید تکنیک ها را یاد بگیرید و مهارت خود را بالاتر ببرید.
mohsen بازدید : 990 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
آموزش گام به گام زبان برنامه نویسی ++C که به صورت تصویری ( فایل فلش swf ) می باشد.این سری آموزش ها توسط دکتر رحمانی تهیه و از کتاب C++ How To Program درس داده شده است. این آموزشها در چهار فصل تهیه شده است. شما این فیلم آموزشی را با مشخصات زیر دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: آموزش سی پلاس پلاس بصورت تصویری دکتر رحمانی به زبان فارسی

زبان فیلم آموزشی: فارسی

 

توضیحات و دانلود در ادامه مطلب ...

محسن بازدید : 685 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


تصویر: http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/02/connect-pc-to-hdmi-tv-520x346.jpg

وصل کردن رایانه به تلویزیون با کیفیت بالا (HD) توسط کابل HDMI به شما اجازه می دهد که محتویات رایانه را در صفحه نمایشی بزرگتر و قابل توجه تر ببینید. همچنین می توانید اینترنت رایانه خود را فعال کنید تا فیلم ها و سریال های اینترنتی را در صفحه نمایش جدید خود ببینید.

۱- مرحله اول رایانه خود را خاموش کنید و پشت دستگاه را بررسی کنید. کابلی را که از مانیتور بیرون می آید را دنبال کنید تا به پشت دستگاه برسد.

سیم باید به جای Video card برسد و به آنجا وصل شود، که یا به پورت VGA 15 پین یا به پورت DVI 29 پین وصل می شود.
اگر خوش شانس باشید یک قسمت دوم نیز در کنار آنها –بسته به نوع VGA یاDVI بودن پورت اتصالی- وجود دارد. در دستگاه های امروزی ممکن است حتی یک پورت عادی HDMI را نیز ببینید.
۲- مرحله دوم یک اتصال برای خروجی ویدیوی خود انتخاب کنید.

اگر رایانه شما بهHDMI مجهز است، کارتان خیلی راحت است فقط یک کابلHDMI با طول مناسب را به رایانه و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید.

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 754
  • بازدید سال : 34,619
  • بازدید کلی : 256,429