loading...
خدمات رایان
Clash of clans

به زودی تکمیل می شود


نقشه های جنگ (War Map)

نقشه های دفاعی (Farming Map)

نقشه های دومنظوره (Hybrid Map)

آموزشهای اقتصادی

آموزش های نظامی

آموزش های جنگ بین قبیله ای(War)

آموزش های متفرقه


هک بازی انلاین CLASH OF CLANS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانستنیهای کوتاه و جالب درباره مغز! 0 311 helen
سریع شدن نمایش منو و پنجره هاباترفند ساده! 0 229 helen
خوراکی هایی که نمی دانستیم خطرناکند! 0 514 helen
مصرف ‌آويشن در زنان باردار 0 218 helen
بیماری‌ آتلكتازی چیست؟(علل و علائم) 0 202 helen
سندروم متابولیک چیست؟ 0 181 hengame
استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید 0 192 hengame
داستان کوتاه «بی غیرت» 0 199 hengame
خواص روغن بادام تلخ‏ 0 193 hengame
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟! 0 176 hengame
آیا می دانید( سری سوم) 0 186 nazanin
چگونه به روز رسانی خودکار در آیفون را غیرفعال کنیم؟ 0 200 nazanin
داستان نابغه ساختن مادر ادیسون از فرزندش 0 169 nazanin
پای مرغ را جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه کنید 0 209 nazanin
آیا قند خون با سرطان ارتباط دارد؟ 0 170 nazanin
دانستنیهای عجیب اما واقعی !!! 0 187 aniaz
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 0 180 aniaz
این مواد را به ماست اضافه نکنید 0 169 aniaz
خواص داروئی گیاه بسفایج 0 162 aniaz
دورگه شدن صدا نشانه چیست؟ 0 173 aniaz
محسن بازدید : 3849 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (10)

 

 

***مهم*** خیلی مهم*** تا آخر بخونید***تا مورد سو استفاده قرار نگیرید!!!

 

برای دانلود فیلم آموزشی هک بازی آنلاین clash of clans اینجا کلیک کنید

عمرا هک نمیشه  دوستان!!!مشغول تلفن

این فیلم هایی هم که می بینید، یه فایل تو بازی به اسم libg.so هست که هر مو قع شما چیزی رو تو بازی تغییر بدین یه ارور میده:

Client And Server Out Of Sync

یعنی همسان سازی با سرور انجام نشد!

بعد میندازتت بیرون دوباره بر میگردی همون آش و همون کاسه!

که این فایل رو دستکاری می کنن جلو  این کارشو می گیرنو بازی هم نمیتونه با سرورش که تو ژاپن هست ارتباط برقرار کنه شمام میتونی  هر بلایی سر بازی خواستی در بیاری!!!

جم رو هک می کنی با نرم  افزارایی که تو اینترنت هستن از جمله :

game hacker

game killer

game guardian

واسه بلو استیک (blue stacks) هم cheat engine , artmoney یه سری تنظیمات داره اونارو هم از تو اینترنت گیر بیارین!

 

بعدشم فیلم می گیرن که اره ما هک کردیم!!!

جالب اینجاست که فقط لول بالا 50 رو هک میکنن (تا ورش دارن برا خودشون) رمز و جیمیلت رو هم می خوان واقعا که زرنگن!!!

اگر هم دقت کنید  اکثرا تو اول بازی اینکارو  می کنن چون اکانتشون قفل میشه یا همون بن میشه!

 

***همه هک ها دروغه*** من همه اینترنت رو گشتم چه فارسی چه خارجی (نه فقط انگلیسی) نبود نگرد نیست!

 یا پول بدید که عاقلانه نیست، یا عین آدم بشینید بقیه بازیتونو کنید!

بعضی ها هم مثل دوستمون که لینک یه سایت گذاشتن  تبلیغ گیفت کارت مجانی می کنن که اگه با اون لینک بری واسه اون سود داره نه تو!!!

در ضمن یه سری نرم افزار هم هست که گیفت کارت مجانی میدن ولی خب باید یه سری کارا براشون کنی :

بازید سایت ها و نظر گذاشتن براشون و 

دانلود نرم افزار و بازی و ...

که اگه یه کم فکرتو بکار  بندازی و حساب کنی واسه هر دانلود یه مقداری پوینت بهت میده که به یه حدی برسه می تونی تبدیل به گیفت کارتش کنی !

بعد حساب کنی چند گیییییییییییییگ باید بگیری که بتونی گیفت کارت بگیری بعضی هاشونم وسط کار قالت  میذارن دیگه سفارش بهت نمیدن تو هم میمونی انگشت به دهن!

قیمت اون گیگ ها رو برو بده گیفت کارت بخر که دور از عقله خریدن !

اگه بخوای فوری بیای بالا این بالا دیگه چیزی نیست و تو هم دیگه حال بازی کردن نداری همه چی تکراری میشه!

البته چند روز اول خوبه.

 

 

 

 

 

مگه ندیدید اکثرا لولشون بالا میاد اکانتشونو یا ول می کنن یا می فروشن اگه شانس بیارن!

***ببخشید سرتونو درد اوردم*** و ....

 

می دونم با این همه که گفتم به گشتن برای هک ادامه می دید :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1395/11/07 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

خوبه

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/10/16 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

آقا دمت گم هر چی گفتی راسته درباره ی گریفت کارتم دمت گم من رفتم فایده نداشت

مدیر:
خواهش می کنم آره همون طوری که عرض کردم خدمتتون

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/03/02 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

دروغه دوستم هک کرده خودم دیدم

مدیر:
عزیز دلم منم گفتم هک میشه می تونی قدرت و همه چی شونو بزنی آخر ولی فایده نداره که؛
فقط ظاهری ، اگه راس میگی یه اتک باهاشون برو ببینم فوری مثه سوسک پهن میشن کف زمین. شکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/02/31 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

من هک میکنم ولی میندازه بیرون.
دارم روش کار میکنم تا بتونم هک کنم.
اگر تونستم تو لاین پست میزارم و رایگان به همه توضیح میدم فعلا 30% جلو رفتم.

تغریبا 30 روزه دارم روش کار میکنم
نسخه های مد شده سراغ دارم کسی خواست بهش میدم رایگان می باشد
توضیحات بیشتر در لاین یا ایمیل
امیر حسین یاری - هک و امنیت - برنامه نویس


مدیر:
ایدی و لاینتو ورداشتم ،
اگه به نتیجه رسیدی بیا همینجا بگو تایید میکنم.

این نظر توسط morteza mokhtari در تاریخ 1394/02/28 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

این حرف اخرت واقعا درسته چون من الان لولو176هستم ونمی دونم چی کار کنم



مدیر:
اینم یه امضا برای تایید

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/01/09 و 4:16 دقیقه ارسال شده است

عزیزم شما باید یک سر به این سایت بزنی نظرت عوض میشه ↓↓↓↓↓↓↓☻♥
http://free-cafebazar.*****.ir/


مدیر:
آره عزیزم پول که بدی همه چی حله!!!
درست؟؟؟

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/01/04 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

حرف مفته من نو ایپد بازی می کنم .توی ap storeپر هکه که از جم بگیر تا وسایلت رو یا تعدادشو بالا می بره یا لولشو

پس حرف کمفت نزن






مدیر:
بالا توضیح دادم!

برو با مجازی خوش باش پس!!!


این نظر توسط محدثه در تاریخ 1393/12/26 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم چرا واقعی نیست اخه من لولم 105 میخوامبلد باشم هک کنم عه درست بزاریدددد



مدیر:
بده راهنمایی میکنم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/11/14 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه جم رایگان میخواید به این سایت برید و ثبت نام کنید (100% قانونی و تست شده)

http://www.AWSurveys.com?R=******

بعد از ثبت نام روی تبلیغ های وسط سایت کلیک کنید و ادرس وبسایت های مختلف رو بزنید






مدیر:



عزیزم درسته این سایت گیفت کارت رایگان میده ولی اون چند تا شماره اخر برای شما 0.3 دلار سود داره شکلک

این نظر توسط دفساز در تاریخ 1393/10/23 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

جم شو نمیشه هک کرد












مدیر:




نه عزیزم به هیچ عنوان نمیشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 34,265
  • بازدید کلی : 256,075