loading...
خدمات رایان
Clash of clans

به زودی تکمیل می شود


نقشه های جنگ (War Map)

نقشه های دفاعی (Farming Map)

نقشه های دومنظوره (Hybrid Map)

آموزشهای اقتصادی

آموزش های نظامی

آموزش های جنگ بین قبیله ای(War)

آموزش های متفرقه


هک بازی انلاین CLASH OF CLANS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانستنیهای کوتاه و جالب درباره مغز! 0 311 helen
سریع شدن نمایش منو و پنجره هاباترفند ساده! 0 229 helen
خوراکی هایی که نمی دانستیم خطرناکند! 0 515 helen
مصرف ‌آويشن در زنان باردار 0 218 helen
بیماری‌ آتلكتازی چیست؟(علل و علائم) 0 202 helen
سندروم متابولیک چیست؟ 0 183 hengame
استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید 0 194 hengame
داستان کوتاه «بی غیرت» 0 199 hengame
خواص روغن بادام تلخ‏ 0 193 hengame
چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟! 0 176 hengame
آیا می دانید( سری سوم) 0 187 nazanin
چگونه به روز رسانی خودکار در آیفون را غیرفعال کنیم؟ 0 200 nazanin
داستان نابغه ساختن مادر ادیسون از فرزندش 0 170 nazanin
پای مرغ را جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه کنید 0 209 nazanin
آیا قند خون با سرطان ارتباط دارد؟ 0 171 nazanin
دانستنیهای عجیب اما واقعی !!! 0 187 aniaz
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 0 180 aniaz
این مواد را به ماست اضافه نکنید 0 169 aniaz
خواص داروئی گیاه بسفایج 0 162 aniaz
دورگه شدن صدا نشانه چیست؟ 0 174 aniaz
محسن بازدید : 580 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (1)

 Chrome-IE-FF-Opera


شاید برای شما نیز پیش آمده است که Username یا Password خود در سایت‏های مختلف را فراموش کرده‏اید اما به لطف ذخیره بودن آنها در حافظه مرورگر، توانسته‏ اید وارد سایت مورد نظر شوید. اما آیا راهی هست تا بتوان نام‏های کاربری و پسوردهای ذخیره شده در مرورگر را مشاهده کرده و آنها را در صورت لزوم حذف کرد؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار در چهار مرورگر فایرفاکس، اپرا، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر بپردازیم.

محسن بازدید : 528 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 Internet-Cyclone

 

 

 

نرم افزار Internet Cyclone می تواند تا حدود زیادی به افزایش سرعت و بهینه سازی ارتباط با اینترنت کمک کند. این نرم افزار باحجم بسیار اندک، استفاده بسیار آسان و عملکرد خودکار می تواند تا حدود ۲۰۰ درصد به افزایش سرعت اینترنت کمک کند

محسن بازدید : 874 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

چندی است که گوگل قابلیت ارسال ایمیل به مخاطبین گوگل پلاس را از طریق Gmail فراهم نموده است. بدین صورت که با اضافه کردن یک فرد به حلقه‌ی خود می‌توانید تنها با وارد کردن نام او در قسمت To به هنگام ارسال ایمیل در Gmail برای او ایمیل ارسال کنید. البته گوگل محدودیت‌هایی را نیز در جهت حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اعمال نموده است. به طوری که تا زمانی که ایمیل کاربر را پاسخ ندهید، آدرس ایمیل شما محفوظ خواهند ماند. همچنین تا زمانی که ایمیل را پاسخ نداده و یا او به لیست تماس‌های خود اضافه نکنید، کاربر امکان ارسال ایمیل مجدد را نخواهد داشت. با این وجود شاید علاقه‌ نداشته باشید که حتی تحت این شرایط هم از جانب افراد غریبه یا حتی افراد موجود در حلقه‌ی خود ایمیل دریافت کنید. در این ترفند به نحوه‌ی محدودسازی این قابلیت خواهیم پرداخت.

 

محسن بازدید : 304 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

 

امروزه ‌عادت بر این است که معمولا ‌کاربران دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه مستقیم‌ به سراغ گوگل و Bing رفته و از اینترنت پاسخ ‌خود را می‌خواهند؛ اما اگر از ما بپرسند‌ اطلاعات ما از اینترنت چیست، چه باید بگوییم و از اینترنت چقدر می‌دانیم؟ ما در اینجا شما را با هفت نکته جالب درباره اینترنت آشنا می‌سازیم که احتمالا از آنها بی‌خبرید! 

محسن بازدید : 248 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

security-keyboard

کی‌لاگر‌ها (Keyloggers) نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که هر کلیدی از صفحه‌کلید را که فشار می‌دهید ثبت و ذخیره می‌کند. یک کی‌لاگر می‌تواند پیام‌های شخصی، پسورد‌ها، شماره‌های کارت اعتباری و هر چیز دیگری را که تایپ کنید ذخیره کند.

کی‌لاگر‌ها معمولا توسط بدافزار نصب می‌شوند ولی هر کسی که قصد کنترل استفاده دیگران از کامپیوتر را داشته باشد (مثلا والدین برای کنترل فرزندان یا کارفرما‌ها برای کنترل کارمندان) از آن استفاده کند. کی‌لاگر‌های سخت‌افزاری برای استفاده در ادارات مناسب هستند.

محسن بازدید : 315 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

th

اینترنت بدون سیم بسیار شایع و محبوب شده است اما گاهی شما در جایی گیر می افتید که اینترنت سیمی وجود دارد و شما می خواهید از آن بدون استفاده از سیم، بهره ببرید برای مثال یک هتل با اینترنت اتصال از طریق سیم، و شما می خواهید با تبلت خود به اینترنت وصل شوید!

محسن بازدید : 386 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کاربرانی هستید که به تازگی از ویندوز 7 به ویندوز 8 مهاجرت کرده اید همچنین از شبکه های وایرلس استفاده کرده اید حتما با مشکل ایجاد شبکه Ad-Hoc برخورد کرده اید . در ویندوز 7 به راحتی و با چند کلیک میتوانستید یک شبکه Ad-Hoc ایجاد کنید و یا تنظیمات آن را تغییر دهید . در مقاله ای تحت عنوان انواع توپولوژی های Wireless و ایجاد یک شبکه Ad hoc در ویندوز Seven به خوبی به معرفی این شبکه پرداخته شده و آموزش راه اندازی آن در ویندوز سون ارائه شده. اما متاسفانه ماکروسافت در سیستم عامل جدید خود یعنی ویندوز 8 کمی پیاده سازی آن را متفاوت تر کرده . در این مطلب تصمیم داریم روش ایجاد شبکه Ad-Hoc را در ویندوز 8 آموزش دهیم پس با ما همراه باشید ...

محسن بازدید : 236 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)
رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی: بزهکاران با استفاده از دستگاه کارت خوان اطلاعات حساب مالباختگان را دریافت و سپس از طریق کارت جعلی ساخته اقدام به برداشت وجه و خرید اینترنتی می کنند که در همین زمینه نیز فروشندگان باید دقت لازم را در زمینه نگهداری مناسب دستگاه های POS خود داشته باشند.

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور، سرقت اطلاعات کارت عابر بانک مشتریان از طریق نصب مدارهای مغناطیسی بر روی دستگاه های پوز را جدیدترین شگرد مجرمان فضای مجازی اعلام کرد.
 

محسن بازدید : 195 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

کارشناسان امنیتی با شاره به اینکه حفره امنیتی Heartbleed قادر است تا 10 سال آینده هزاران سیستم را آلوده کند معتقدند این حفره امنیتی به دلیل آنکه روند آسیب‌رسانی را به کندی طی می‌کند، می‌تواند سال‌های زیادی به آلوده کردن سیستم‌های کامپیوتری بپردازد.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، در حالی که نزدیک به 2 ماه از کشف حفره خونریزی قلبی می‌گذرد اما کارشناسان امنیتی معتقدند که تا 10 سال آینده احتمال خطر برای آلودگی هزاران سیستم وجود دارد.
 
بر همین اساس کارشناسان اعلام کرده‌اند که تاکنون حداقل 300 هزار سرور در خطر بوده و احتمال آسیب از طریق این حفره برای آنها وجود دارد.
 
در جدیدترین اخباری که از Heartbleed رسیده مشخص شده گوگل نیز برخی برخی از مشکلات مربوط به این حفره را کشف کرده و در صورت سوءاستفاده امکان افشای هزاران رمز عبور محتمل است.
 
در هنگام کشف حفره خونریزی قلبی کارشناسان اعلام کردند که 600 هزار سرور در خطر آسیب از طریق این حفره هستند که در همین راستا نیمی از این سرورها به روز رسانی شد اما هنوز نیمی از این سرورها یعنی 300 هزار سرور در خطر هستند.
 
به گفته کارشناسان برخی کاربران به زعم اینکه این حفره قدیمی شده است از به‌روز رسانی سیستم‌های خود دست کشیده‌اند در حالی که همچنان احتمال خطر وجود دارد و در برخی موارد روند اسیب‌پذیری به کندی انجام می‌شود.
محسن بازدید : 260 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، گوگل، یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی و فناوری به حساب می آید که در میان کاربرانش بسیار محبوب است اما این محبوبیت مسیر جاسوسی از کاربران را ساده تر می‌کند.

 

گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است که قابلیت های فراوانی برای جذب کاربران دارد. گوگل دارای میلیاردها صفحه وب در فهرست جستجوی خود است تا کاربران بتوانند تمام موضوعات دلخواهشان را در آن جستجو کنند. گوگل دارای بخش های مختلفی مانند: گوگل نیوز، گوگل بوک، گوگل مترجم، جی میل، گوگل پلاس، گوگل مپ( نقشه) و ... است.

محسن بازدید : 411 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

http://s5.picofile.com/file/8127508200/net.png


خیلیا ترجیح می دن، وب گردی و یا کارای دیگه ی اینترنتی رو با رایانه های رومیزی یا لپ تاپ انجام بدن. ، برای عده ای هم فرقی نمیکنه و با تلفن همراه این کار ، یعنی وب گردیشون رو انجام میدن
خیلی وقتها مرور اینترنت از طریق کامپیوتر انجام میشه  ، بعضی وقتها هم با موبایل میشه وب گردی رو انجام داد   ، اما بعضی وقتها مثلا وقتهایی که در  تو هستین  ممکنه مجبور بشین اینترنت موبایلتون رو به رایانه انتقال بدینو با رایانه و در سفر   وب گردی رو انجام بدین   ، به این کار تترینگ گفته میشه
برای این کار اول باید، اینترنت گوشی رو یه جوری به رایانه ی ثابت منتقل کرد.
شاید بهترین شرایط وقتیه که شما لپ تاپ مجهز به وای فای و یک گوشی وای فای دار و ترجیها هوشمند داشته باشین.

محسن بازدید : 197 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

virus

آیا به این مشکوکید که سیستم شما آلوده به یک بد افزار است؟ چرا؟ به این دلیل که از حد معمول کند‌تر عمل می‌کند؟ شاهد باز شدن برنامه‌های‌ ‌نامنتظره هستید؟ نرم‌افزار امنیتی شما از کار افتاده است؟ شاهد نمایش تبلیغات بر‌ صفحه مرورگر خود هستید؟ چه شده‌؟! آیا سیستم شما آلوده شده است؟

در حالتی که به آلوده بودن سیستم خود به یک بد‌افزار مشکوک شده‌اید، باید کارهای زیر را مد نظر قرار دهید؛

1 – از هرگونه خرید آنلاین و عملیات بانکی که شامل ورود اطلاعات حساب بانکی یا گذرواژه باشد، خودد اری‌ و این عملیات را متوقف کنید.

2 – از فعال و به روز بودن نرم افزار امنیتی خود مطمئن شوید. سیستم شما باید دست‌کم به یک آنتی ویروس و یک فایروال مجهز باشد.

3 – سریع اقدام به اسکن ‌سیستم خود کنید و هر موردی را که از سوی آنتی ویروس ‌موردی مشکوک گزارش شد، پاک یا قرنطینه و در صورت لزوم از اسکن پیش از بوت شدن سیستم عامل استفاده کنید.

محسن بازدید : 297 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

اين چند ترفند را در گوگل امتحان كنيد

 امروزه گوگل تبدیل به جز جدایی ناپذیر اینترنت شده و کمتر کاربری است که با گوگل آشنایی نداشته باشد و یا از یکی از سرویس های محبوب آن مثل: موتور جستجو، جی میل،گوگل ارث، یوتیوب و... استفاده نکرده باشد. اما محبوب ترین بخش گوگل و در حقیقت پایه اولیه تشکیل گوگل، موتور جستجوی آن می باشد که بدون شک قوی ترین موتور جستجو جهان محسوب می شود. این موتور جستجوی به ظاهر ساده، در دل خود ترفندهای جالبی را پنهان کرده که با اطلاع از آنها قطعا متعجب خواهید شد! به بخشی از آن توجه کنید.

مهدی بازدید : 192 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر بخواهید لپ تاپ بخرید مطمئنا یکی از مهم ترین مواردی که توجه تان را جلب می کند طول عمر باتری هر دستگاه است. ولی این معیار، جدا از آنچه که روی جعبه دستگاه نوشته شده ارتباط مستقیم …

 

کدام مرورگر کمترین انرژی را از باتری لپ تاپ می گیرد؟

 

محسن بازدید : 235 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (1)

 

برای وبگردی کدام مرورگر را انتخاب کنیم و چرا؟

اگر قرار باشد خود را برای یک مسافرت روزانه یا حتی طولانی آماده کنید، اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند، وسیله نقلیه ای است که برای سفر انتخاب می کنید. ماشین های مختلف، تجربه های متفاوتی از سفر را رقم می زنند، اما به دلایل مختلف که قیمت خودرو اصلی ترین آنهاست، همه نمی توانند بهترین ها را انتخاب کنند.

گشت و گذار در دنیای وب نیز بر همین قاعده استوار است و انتخاب شما برای این گشتزنی ها بسیار اهمیت دارد. با این تفاوت که از خودروهای رنگارنگ خبری نیست و این مرورگرها هستند که فرمان هدایتشان در دست شماست. البته در انتخاب مرورگرها هیچ محدودیتی ندارید، زیرا رایگان هستند. پس بهتر است برای گشتزنی در دنیای وب به جای پیکان، پشت فرمان پورشه بنشینید.

پرسش این است که آیا همه مرورگرهای وب یکسان عمل می کنند؟ بعضی پاسخ مثبت می دهند و عده ای دیگر بر مبنای تعصبات شخصی شان از مرورگر مورد علاقه خود دفاع می کنند، اما بسیاری از کاربران هیچ اطلاعی در این زمینه ندارند.

همه می دانیم که دانلود مرورگرها بسیار ساده و رایگان است و هرکسی می تواند با توجه به نیازش بهترین را انتخاب کند، اما مساله اصلی این است که پس از مدتی کاربران به استفاده از یک مرورگر خاص عادت می کنند و دیگر مرورگرها را نادیده می گیرند.
در صورتی که یک مرورگر خوب باعث می شود در وقت و انرژی شما به طور چشمگیر صرفه جویی شود. در این ایمیل با وسایل نقلیه دنیای وبگردی بیشتر آشنا می شوید تا بهترین را انتخاب کنید.

محسن بازدید : 179 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
براساس اعلام شرکت‌های امنیتی آسیب‌پذیری جدیدی از خونریزی قلبی اعلام شده است که براساس آن امکان رمزگشایی اطلاعات محرمانه ممکن شده است.

 

محسن بازدید : 227 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
این فایل در هنگام اجرا یك كپی از خود با نام Mcsng.sys در فولدر Sysytem32 ایجاد می‌كند. این بدافزار همچنین پروسه‌ای را اجرا می‌كند كه فایل 1stmp.sys را در فولدر system32\config جایگذاری كرده و می‌نویسد.

  مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای ایران از شناسایی یک بدافزار ایرانی با نام "مارمولک" خبر داد و اعلام کرد: این بدافزار از طریق ثبت ضربات صفحه كلید، رمز كردن آنها و ارسال آن برای نویسنده، اطلاعات را جمع آوری و سرقت می کند.

حملات هدفمند از چندین مرحله تشكیل می‌شوند كه به زنجیره قتل APT شناخته می‌شوند. مهاجمان به عنوان بخشی از فاز مسلح كردن خود، اغلب Payload ی را در یك فایل قرار می‌دهند كه زمانی كه نصب می‌ شود در فاز دستور و كنترل (C2) به مهاجم متصل می‌شود.

محسن بازدید : 191 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)


تصویر: http://itresan.com/wp-content/uploads/2014/01/File-9.jpg
آیا شماهم در هنگام وصل شدن به اینترنت از طریق مودم ADSL یا وایرلس خود، با مشکل مواجه هستید؟! برای برطرف کردن این مشکل، یک راه پیش رو دارید و آن هم، فهمیدن زبان مودم یا عیب یابی Router است. با آی‌‌تی‌رسان همراه باشید، چراکه در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه‌ی عیب یابی router تان بیشتر آشنا سازیم!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 34,630
  • بازدید کلی : 256,440